wtorek, 12 maja 2009

Pierwsza wymiana


Pod koniec kwietnia udało mi się zapisać na calineczkową wymianę organizowaną na blogu House of Art. W wyniku losowania mam przygotować 4 calineczki dla Gatto Pazzo. Właściwie już je przygotowałam i pewnie jutro wyruszą w świat, a właściwie w Poznań, bo tu właśnie mieszka Zuzanna. Mam nadzieję, że spodoba jej się to, co dla Niej przygotowałam.
Poniżej prezentuję 4 calineczki słowno-literkowe. Gdy już uporałam się z calineczkami na wymianę, miałam jeszcze ochotę pobawić się nożyczkami i klejem.

3 komentarze:

gatto pazzo pisze...

Nie mogę się doczekać!
Buziaki
Zuzia

taja.85 pisze...

Fajny pomysł. A czy doszły już do Ciebie moje calineczki? Wysyłałam je na początku tygodnia.

rybania pisze...

NIestety nic jeszcze do mnie nie doszło :( Muszę zacząć mocniej trzymać kciuki za pocztę... Jak tylko calineczki dotrą, to pochwalę się tutaj. Pozdrawiam.